Veel gestelde vragen — Lombok

Kan ik mijn huidige nummer behouden?

Ons aanvraagformulier heeft de mogelijkheid om nummerbehoud aan te vragen, de portering van uw huidige nummer duurt normaalgesproken maximaal 10 werkdagen.

Wat zijn de gesprekskosten?

Bij een onbeperkt bellen abonnement betaald u niks voor gesprekken naar Nederlandse vaste en mobiele nummers, niet per minuut maar ook geen starttarief. Als u een basis abonnement heeft betaald u 2,9 cent per minuut voor het bellen naar vaste nummers en 0,11 cent per minuut naar mobiele nummers, daarnaast geldt een starttarief. Een compleet overzicht van alle gesprekstarieven kunt u vinden op de gesprekstarieven pagina.

Kan ik het bellen naar betaalde servicenummers ook blokkeren?

Het is mogelijk om bellen naar 0900 (service nummers), 0906 (erotische nummers) en/of 0909 (entertainment nummers) uit te schakelen.
Neem hiervoor contact op met onze helpdesk (015-3030000).

Kan ik meerdere lijnen of telefoonnummers krijgen?

Het is mogelijk om meerdere telefoonlijnen of telefoonnnummers af te nemen, voor een tweede telefoonnummer vult u het aanmeldformulier een tweede keer in en geeft u bij Apparatuur aan dat u al over appratuur beschikt.

Hoe ziet de OpenFiber telefonie adapter er uit?

De huidige OpenFiber telefonie-adapter is gebaseed op de Cisco SPA112 en heeft de volgende afmetingen 101 x 101 x 28mm.